středa 26. dubna 2017

Sýýýýr.

A je to tu!
Máme doma náš první letošní sýr.
Původně jsem chtěla napsat něco o tom, že máme doma první letošní mléko, ale protože mě Mirek moc hezky požádal :), abych mléko urychleně proměnila na sýr... má k tomu své zaječí důvody... tak přeskakuji a chlubím se teď úplně čerstvými obrázky formujícího se zázraku, našeho ovčího sýra ;)



Letos dělám sýr už potřetí, ale přesto to bylo zase jako poprvé. Člověk to za těch devět měsíců úplně zapomene a to co bývalo ještě na konci léta rutinou, je teď těžká duševní práce...
Je jasné, že Josífek dnes vůbec neměl pochopení a zatímco já testovala, počítala, odměřovala, stopovala, moje malé zlatíčko bylo jako bleška v kožíšku a nenechal mě chvilinku se soustředit. Docela jsem si oddechla, když všechno vyšlo, jak jsem chtěla... už jsem se pomalu začala smiřovat s tím, že se slepičky budou mít zase jednou hooodně dobře :)
Asi si jednou do životopisu napíšu: "schopná práce pod tlakem... "

Hezký den vám všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)