sobota 1. října 2016

První podzimní zážitky

Je podzim, čas naplánovat druhou střiž.
Volba padla na sváteční středu. Krásné počasí, pohodový den a i když večer tahal Mirek ruce po zemi, oba jsme měli z práce dobrý pocit. Mirkovi to opravdu šlo!
Až prý ostříhá 1000cou ovečku, bude umět stříhat. Počítám mu to, už jich má 15. A začíná to být vidět :D. Ne, vážně, opravdu byl skvělý!

něco ostříhám já, něco taťka, společně tu 1000covku dáme!

ruce střihače
Můj syn bezpečně pozná ovečku a má pro ní ve svých 9-ti měsících vlastní výraz, stejně jako pro psa. Když přicházíme na pastvu, slýchám jeho "bebe". Zato když se objeví některé z našich psisek, vyráží ze sebe Josífek cosi jako "ha". Jsem moc vděčná za to, že zná zrovinka tohle... Ještě umí samozřejmě velice dobře a důrazně pronést "ham"! S mamamamam a tatatata zatím jen koketuje. Není třeba mluvit o něčem tak samozřejmém, že?

ha! nohy jsou delší než jen ke kolenům! a teď mě zastavte :)
Minulý víkend jsem si užila dárek od mého fantastického muže. Celých 6 hodin jsem jen fotila a fotila a potom si hrála s fotkami. Díky aneta-foto.com jsem objevila spoustu nového a viděla hodně krásného... co můj foťák tedy nedokáže ani kdyby se rozčtvrtil... už si píšu Ježíškovi :) Jak málo stačí, aby člověk za něco "nutně" potřeboval :)
Jednou jsem byla svědkem toho, jak jedna dáma pronesla v Ikea... "Tenhle polštářek potřebuju!" a přitom se s ním mazlila. Tak já teď zjistila, že naléhavě "potřebuju" nový objektiv :) Protože už mi nestačí dělat jen fotky, potřebuji teď dělat lepší fotky! :D To je snad jasné! Snad si Ježíšek poradí, případně se domluví s tím za rok a za dva a třeba ještě za pět a něco klapne.

model Panky
Jo, když ještě seděl, tak to šlo, ale jediný pohyb, který jsem dokázala zachytit, byl tenhle:


Všichni ostatní mi ze záběru vždycky utekli, chce to cvik :)
Děkuji můj drahý muži za super den!

A dnešní drakiáda.
No i když jsme se všichni snažili seč nám síly stačily...





Jediný kdo létal, byl Josífek :)
Prostě zrovna dneska nefoukalo.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)