sobota 30. prosince 2017

Rovnýma nohama do nového roku...

Pozdravujeme Vás zase po čase od nás z Rynku.
Poslední dobou mi to opravdu nejde, na psaní mi vůbec nezbývá čas. A mě to docela mrzí...

Ale konec roku, Vánoce a tak... to je tradičně příležitost k zastavení se a konec roku je potom zvlášť dobrá příležitost k bilancování, vzpomínání na to, co nám starý rok vzal a dal a dělání plánů "do budoucna" :)

Co mě napadne o tom starém?
Byl podezřele krátký!... to mě tak nějak přišlo na mysl úplně nejdříve :)
Druhá věc, která mě napadla, a která se v tomto roce přihodila, je smrt mého notebooku. Normálně by mě to asi tolik nevzalo,... ale já jsem tam měla fotky... od Velikonoc až po říjen... a ty se nepodařilo zachránit. Moc, moc mě to mrzí. Fotky pro mě hodně znamenají a přijít o půl roku je pro mě rána :( Já je potřebuji ke vzpomínání...

A co dál?
Josífek oslavil druhé narozeniny a Jolanka už osmé. S Mirkem jsme vážně krásně oslavili naše páté výročí... plánovali jsme slavnostní večeři v Praze a divadlo nebo kino... ale nakonec jsme se doma teple oblékli a vyrazili jsme okruhem pěšky do Kolína, tam jsme náhodou našli místečko v restauraci, kde nás fantasticky pohostili, dali jsme si víno a vychutnávali jsme si chvíle, kdy nemusíme nikoho "dohánět" :) A pak pěšky domů... Opravdu jeden z  nejhezčích večerů celého roku.
Jolanka už je třeťačka a Josífek už bude muset v novém roce k zápisu do školky... No a mě bude čekat návrat do práce?

Zvířátka se nám letos docela dařila. Zase jsme o něco méně jsme tápali.
A sýry? Ty byly letos mňam! :) Jolanka si zrovna dnes vzpomněla, že by si dala brynzové halušky... Musela jsem jí zklamat, musí si ještě pár měsíců počkat. Nemůžu koupit brynzu v supermarketu... prostě nemůžu! :)
Přibyly jalovičky a také dvě jehničky a tak pokud vše dobře půjde budeme v novém roce dojit šest oveček, můžeme odchovat i dvanáct jehňátek a také budeme muset nalézt ženicha Highland(r)a :)

Ačkoliv je práce čím dál tím více, povedlo se nám i vyrazit do světa a to dokonce dvakrát :) Mirek nám naplánoval cestu do Holandska a mě se povedlo zrealizovat momentální nápad vyrazit do NY... a nikdy by mě nenapadlo, že to bude až tak úžasná zkušenost.
Cestování je pro nás složitá věc... takže letošní rok byl nadprůměrně úspěšný :) a já nečekám, že se to může v příštím roce zopakovat... Ale byla bych vděčná, kdybychom mohli zase někam dál vyjet alespoň za tři roky.
A vlastně už jsme s Mirkem i probírali, kam by to mohlo být :)
A také mi Mirek nadiktoval, co by v životě určitě rád navštívil... pravděpodobně proto, abych měla jasnou volbu, kdybych chtěla zase realizovat nějaký "momentální nápad" ;)

Mirek letos STAVĚL OVČÍN... to byl letos jeho projekt.
Byla to dřina a trvalo to nekonečně dlouho, ale povedlo se ovčínek dostat až pod střechu. Není to hotové, ale v novém roce bude! Já už se na to moc těším... a jak to tak vypadá, tak Mirek vážně, vážně taky! :)

Já se rozhodla otevřít bezobalový obchůdek... to je zase můj projekt.
Co k tomu říct? Snad že je "to" celé v plenkách, že mě "to" moc baví, že jsem díky "tomu" poznala spoustu zajímavých lidí a že můj život je s "tím" lepší... smysluplnější. A vážně, vážně doufám, že to příští rok neskončí :)

Ale jak se říká: "Chceš-li pána Boha rozesmát, řekni mu o svých plánech."
Takže i když máme své sny, necháme v jeho laskavých rukou, kam nás v novém roce povede...

Mějte dobrý rok.
Takový abyste na jeho konci mohli říct, že stál za to ho prožít.

Přejeme vám z Rynku jen to nejlepší do nového roku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)