pátek 6. října 2017

Tak, a je to...

... včera jsme poprvé otevřeli náš obchůdek Bezobalu z Rynku.

Jaké to bylo?
Já byla: nervózní, velice mile překvapená, moc spokojená a vděčná.
Nervózně jsem čekala na reakce našich hostů. Znáte to, když máte nějakou představu, tu představu více méně zhmotníte a pak čekáte, zda právě to Vaše pojetí bude mít úspěch, osloví?...
Moc mile mě překvapilo, kolik nás včera navštívilo lidí a ještě víc, kolik si jich přineslo vlastní sklínky, děkuji za to.
Je štěstí něco dělat a být s tím a "v tom" spokojený, a to já jsem a jsem si jistá, že to stejné mohu říct i o Jítě :) Utvrdila jsem se v tom, že Bezobalu z Rynku byla správná volba. Sešlo se tolik podobně smýšlejících lidí, kteří dohromady vykouzlili příjemnou atmosféru, popovídali a také se inspirovali navzájem... tak by to mělo být, tak jsme si to s Jíťou přály.
Jsem vděčná za reakce, které se ke mě dostaly. Byly samé pozitivní. Ale byla bych vděčná i za ty druhé, protože konstruktivní kritika pomáhá...



Chci moc poděkovat že jste přišli.
A ráda bych Vás pozvala k další návštěvě a také bych ráda pozvala všechny, kteří by včera rádi přišli, ale nemohli... Už tu pro Vás budeme pravidelně, a to každé úterý dopoledne od 9 do 12 hodin a čtvrtek odpoledne od 15 do 18 hodin.

Těšíme naviděnou.



2 komentáře:

  1. Gratuluji!!! Moc mě to zajímá, nejsem ale zrovna z blízka. Máte někde seznam zboží? Abych se na nákup pořádně připravila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :).
      Zařídím aby byl seznam ještě dnes ke stažení, odkaz bude k dispozici na FB.
      Mějte pěkný den.

      Vymazat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)