neděle 27. srpna 2017

Čas na Goliáše.

Nabralo to nevídaný směr.
Gigant vážil skoro dvacet kilo :)


Poprvé jsem zpracovala dýni na kompot.
Vybrala jsem dva recepty, jeden s ananasem a druhý s badyánem. Oba mě moc mile překvapily. Kdybych nevěděla, že jsem do těch skleniček dávala dýni, nikdy bych to nepoznala. Řekla bych že zavařená chutná spíš jako pevná broskev nebo meruňka.
Zatím jsem zpracovala pouze třičtvrtě úrody a máme dvacet dva kilovek ve sklepě.
Ze zbytku bych ráda zkusila džem :)
Nemáte někdo vyzkoušený recept?

V týdnu jsem také nakládala rajčátka.
Letos máme opravdu velikou úrodu a tak je nestíháme snít čerstvá. Já ráda používám nakládaná rajčata do omáček, takže zásoby se budou v zimě moc hodit :)


Pěknou neděli vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)