pondělí 31. července 2017

Všední. Docela vtipný.

Po víkendu mám ruce samý puchýř. Včera jsem měla dlaně tak opuchlé, že jsme nemohla dát ruce v pěst. Mohou za to hrábě... a taky vidle. Ruce bolí, záda bolí,... vlastně nevím, co nebolí, ale mám blažený pocit. Je parádní ohlédnout se a vidět kus dobře odvedené práce :) Vážně paráda!

Před 22 hodinami, cestou na louku...
Šla jsem za Mirkem, v plné polní, došla jsem k pastvě, a tam, za otevřenou bránou, stál nastartovaný traktor. První co mě napadlo, že na mě Mirek čeká, aby mě svezl na "rajóny". Potěšilo mě to a vykročila jsem s úsměvem. Pak jsem si všimla Mirka, venku z ohrady, v kopci, v roští, s telefonem v ruce. A pak jsem v tom stejném roští zahlédla i naší jalovici...
Aha..
Co se asi děje?
Utekla kráva!
Ale kudy?
A Mirek si to ještě fotí?... Ten má teda nervy!

A teď mě zmerčil!... začal udílet rozkazy... představa, že si to jen částečně "ochočená" kravka namíří do vsi je mírně děsivá.
Tváří v tvář dvousetpadesátikilovému tvorovi, do boje!
Netrvalo to naštěstí dlouho.
Vítězství bylo naše :)
Zavřeli jsme bránu. Ubykace kompletní.
Uf.

Později jsem se Mirka zeptala, ty sis tu krávu fotil?
Podíval se na mě a odpověděl, jen trochu vytočeně, já ti volal!

A vyprávěl, jak otevřel bránu, aby projel a než projel, kravka prostě vykráčela.
Trochu panika, no jasně.
Vyskočit z traktoru! Jenže, kde je ten neutrál? V tom novém traktoru to jde těžko trefit! Ještě šestkrát jsem poskočil, než se mi to podařilo! Rychle! Ještě zavřít bránu, aby "nevykráčeli" i ostatní! No a volal jsem ti, abys mi šla pomoc, ale ty nikdy nemáš u sebe telefon!
Pak jsem tě uviděl...

Tomu se říká, být v pravý čas na pravém místě ;)
Asi měl vážně radost, že mě vidí :)

A dnes bez fotky, protože on tu krávu vážně nevyfotil :D

Hezké prázdninové dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)