čtvrtek 25. srpna 2016

Stylově do chléva :D

Dnes ráno nám nešel proud.
Je s podivem, kolik toho člověk nemůže, když vypnou proud ... něco jako nucená dovolená.
Sedla jsem si a otevřela časopis. Mirek mi ho včera přinesl. Z práce. Myslí na mě jedna jeho milá kolegyně a posílá s mírným zpožděním pravidelně vždy jeden z nerozebraných kusů. Normálně totiž číslo stojí skoro 80 Kč a racionálně vzato, je to spousta peněz na pěkné fotky na kvalitním papíře... Protože ve skutečnosti nic víc tenhle časopis nedává. Několik povrchních článků a pár tipů, s nimiž budete zaručeně mít styl...

Vždycky se na něj ale těším, jak malá holka! A nejenom já. Každé vydání u nás projde několikerýma rukama. Zálibně si stránky prolistuje moje mamka i babička a taky teta a přítelkyně mého bráchy... no a za tyhle "rohy" nevidím, takže těch rukou je určitě daleko víc.

Proč je asi tolik oblíbený? A co víc, když už je tak drahý a "plochý", proč tedy alespoň není jediný svého druhu?
Myslím, že to bude tím, že je plný ztělesněných snů na pěkném papíře.
Každá z nás tak trochu sní o krásné zahradě plné kouzelných zákoutí a nezapomenutelných zahradních party, o vyladěném bydlení se spoustou nepraktických detailů. O perfektním pořádku, o čistých dětech a potom všem také o tom, mít čas si sednout s věnovat se nějaké krásné ruční práci... No možná by to šlo, kdybych třeba nepotřebovala vůbec nikdy spát...  No spíš asi ani potom neee.

Sny se nemají materializovat a proto velice záměrně ignoruji informace o buticích a cenách psané malým písmem v rohu. Dnes jsem ale nějak zavadila okem a musela jsem se zasmát... Je jasné, že ke zvířatům nikdy nechodím v bílém. Je to sice krásná práce, ale co si budeme povídat, je to práce plná hnoje... Když jsem si ale všimla, kolik stojí šatičky... opravdu jen šatičky, protože k šatům to mělo daleko, ve kterých se slečna modelka mazlí s teletem, musela jsem se zasmát, stejně jako sumě za styling mladého muže, který vypadal, jako že by rád zkusil poštípat nějaké to dřevo.
Pěkně nám to servírují, jen co je pravda, člověk může snadno nabýt mylného dojmu o práci :D

Tak jsme se pokochali a teď šup, šup...
Převléknout poblinkané dítko, vyluxovat cestičku sena, které můj drahý trousí od předsíně až do koupelny, ups... u právě umytého okna se oklepal pes, který měl v kožichu snad tunu bláta... a také umýt pokaděná vajíčka od slepic...a k večeři bude bramboračka, z hrnce, který je po pádu na podlahu trochu našišato a tak z něj stále odskakuje pořád ještě kulatá poklička.
Taky styl... sice není úplně in, ale komu to vadí? U nás doma nikomu :D

Mějte pěkný den ve Vašem stylu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)