středa 22. dubna 2015

Nováčci

Nojo, jsme tu. I přes mnohé pochybnosti, týkající se nahlížení cizích lidí do našeho soukromí, jsme si založili blog. Já, můj manžel a také jsme do toho zatáhli naší dceru, která teprve půjde do první třídy...

Proč vlastně chceme bloggovat?
Jednou mi přišel e-mail, ve kterém byla příloha, kterou si kamarádka vytvořila se svými dětmi v domácí škole. Byli to noviny. Takový zpravodaj o tom, co dělali v minulých dnech, co viděli a zažili. Děti se podíleli a mě to přišlo milé. Napadlo mě, že mít takovou svojí kroniku je fantastické - hodně zapomínám a jediné co mě zachraňuje před dojmem toho, že žiji docela nudný život jsou fotky.
Když si je prohlížím, docela se bavím. Náš život totiž vůbec není nudný, je plný komických a ...někdy i méně komických situací, na které by byla škoda zapomenout.
Blogger může spojit dohromady datum a fotky a text a přidanou hodnotou je, že to vše můžeme sdílet s rodinou, kterou máme po celé republice.
Navíc ráda sleduji několik blogů, které se týkají převážně tvoření s dětmi. Jsou inspirativní. Takže třeba budeme někomu inspirací k tomu, jako dělat, anebo naopak, jak to nedělat :) Třeba si nás najde někdo, kdo zažívá podobné věci a má pocit, že se v tom takříkajíc "patlá" a tady zjistí, že v tom není sám :) Anebo někdo, kdo bude chtít poradit, protože je mnohem dál...

Takže, blogujem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budeme moc rádi, když se ozvete. Děkujeme :)